Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, March 28, 2011

Tensyen bukan satu alasan!

Sooooooo today nak cakap pasal SKIN. Semua orang ada SKIN. Tapi tak semua orang ada seluar SKINNY. -..- ( Perasaan ingin menampar kau membuak-buak =.=')-->ignore

Skin atau juga kulit :) adalah satu lapisan yang meng'cover' segala tulang dan abdomen kita. kalau kau takde kulit konfirm sampai bila pon kau takkan kahwin kenapa hah! itu aku tak tahu! Kulit juga lah yang menampakkan muka kita yang berseri cantik hensem comel ayu gituu cun melecun. Tapi tak semua orang redha dengan pemberian Tuhan ini. Aku ada seorang kawan namanya Fontot. ( nama paling unik aku penah tengok. Nampak benor menipunya !). Fontot ni dia asyik tensyen dengan kulitnya. Katanya " Aku benci lah kulit gelap! tak cantik tau ! aku nak kulit putih lah :(" itu dia dialog  yang dikatanya. Ish ish ish. Jangan benci. Allah dah bagi kulit kat kau suda..BERSYUKUR! Kenapa tensyen dengan kulit gelap. kenapa tak suka kulit gelap. Okay aku pon sebenarnya pon hitam. okay bukan hitam, Gelap -_-". Dan agak berminyak. Kalau tangkap gambar dalam gelap. Konfirm hanya nampak Gigi dan mata kalau guna flash lagi lah !*serius terkilan dengan kamera -_-" ( Bhahahahahaha negro gila kau !)-->kuanghajo ! Walaupon aku gelap, tapi aku tak berapa tensyen ( tapi ada sedikit tensyen kan ?)--senyap atau lenyap. 

Mak aku kata BERSYUKUR ! Lagipon, Who says dark skin is not beautiful ? Huh ?! cakap sekarang ! Dalam Al-Quran takde pon. Cuma kulit putih ni, lebih cantik lah. nampak ayu gituu. 
(Tapi kenapa Fazlin tak =.=")* serius jakgi aku kene tembak. kbye. Jadi kepada kawanku yang namanya bermula dgn huruf 'F'. Jangan benci kulit anda :) Redha. Mana tahu satu hari nanti kau putih melepak kalah baju yang dibasuh dengan dynamo takpun febreeze tapi softland pon ok gak kbye.

Btw, ( gila lama tak guna ayat ni! Syahdu nak mampuih !) Kenapa orang suka sangat hias belog cantik cantik. Gila tensyen aku. Bukannya penting pon.Okay tipu .penting gila nak buat sekarang siapa ada tutorial nak cantikkan belog tolong bagi sekarang aku terdesak kbye.

Ini kulit aku ( tak mungkinnnnn!!!)

Ni baru betol :D *kepala gajah hidung kambing kau lah!

Ini kulit adik aku *tapi adik aku tak lawa macam Selena Gomez yang merampas Boyfriend aku kuanghajo betol. (panjang benor :O)

Ini pakwe aku yang dirampas Selena Gomez yang tak reti kenang budi aku.

Yang ni pon putih . Ni bestfriend aku. tapi sekarang dia busy. ( kau jangan bagi lempang kau wehh !)

k chaullu betteh :)





Monday, March 28, 2011

Tensyen bukan satu alasan!

Sooooooo today nak cakap pasal SKIN. Semua orang ada SKIN. Tapi tak semua orang ada seluar SKINNY. -..- ( Perasaan ingin menampar kau membuak-buak =.=')-->ignore

Skin atau juga kulit :) adalah satu lapisan yang meng'cover' segala tulang dan abdomen kita. kalau kau takde kulit konfirm sampai bila pon kau takkan kahwin kenapa hah! itu aku tak tahu! Kulit juga lah yang menampakkan muka kita yang berseri cantik hensem comel ayu gituu cun melecun. Tapi tak semua orang redha dengan pemberian Tuhan ini. Aku ada seorang kawan namanya Fontot. ( nama paling unik aku penah tengok. Nampak benor menipunya !). Fontot ni dia asyik tensyen dengan kulitnya. Katanya " Aku benci lah kulit gelap! tak cantik tau ! aku nak kulit putih lah :(" itu dia dialog  yang dikatanya. Ish ish ish. Jangan benci. Allah dah bagi kulit kat kau suda..BERSYUKUR! Kenapa tensyen dengan kulit gelap. kenapa tak suka kulit gelap. Okay aku pon sebenarnya pon hitam. okay bukan hitam, Gelap -_-". Dan agak berminyak. Kalau tangkap gambar dalam gelap. Konfirm hanya nampak Gigi dan mata kalau guna flash lagi lah !*serius terkilan dengan kamera -_-" ( Bhahahahahaha negro gila kau !)-->kuanghajo ! Walaupon aku gelap, tapi aku tak berapa tensyen ( tapi ada sedikit tensyen kan ?)--senyap atau lenyap. 

Mak aku kata BERSYUKUR ! Lagipon, Who says dark skin is not beautiful ? Huh ?! cakap sekarang ! Dalam Al-Quran takde pon. Cuma kulit putih ni, lebih cantik lah. nampak ayu gituu. 
(Tapi kenapa Fazlin tak =.=")* serius jakgi aku kene tembak. kbye. Jadi kepada kawanku yang namanya bermula dgn huruf 'F'. Jangan benci kulit anda :) Redha. Mana tahu satu hari nanti kau putih melepak kalah baju yang dibasuh dengan dynamo takpun febreeze tapi softland pon ok gak kbye.

Btw, ( gila lama tak guna ayat ni! Syahdu nak mampuih !) Kenapa orang suka sangat hias belog cantik cantik. Gila tensyen aku. Bukannya penting pon.Okay tipu .penting gila nak buat sekarang siapa ada tutorial nak cantikkan belog tolong bagi sekarang aku terdesak kbye.

Ini kulit aku ( tak mungkinnnnn!!!)

Ni baru betol :D *kepala gajah hidung kambing kau lah!

Ini kulit adik aku *tapi adik aku tak lawa macam Selena Gomez yang merampas Boyfriend aku kuanghajo betol. (panjang benor :O)

Ini pakwe aku yang dirampas Selena Gomez yang tak reti kenang budi aku.

Yang ni pon putih . Ni bestfriend aku. tapi sekarang dia busy. ( kau jangan bagi lempang kau wehh !)

k chaullu betteh :)





 
 

Designed By Blogs Gone Wild!