Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, September 5, 2010

Sotong, tolong amikkan kasut 4minute.?

Tgk tajuk tu..bile aku nk tulis je pekataan 4.M.I.N.U.T.E..tu...aku tros meraung !
skang pon aku masih meraung...( yang kau mcm mintak sepakan aku ni pahal ?!!)-->kau ade kaki ke ?


Sesungguhnya aku nk buat pengakuan !
AKU BENCI HYUNA ! ( kemungkinan..peminat 4minute sedang..mengatur peperangan..-_-")


Die kerek gila..bajet seksi !( sbnrnye die mmg seksi ..mari belasah sarah !)-->aku rela !T__T
Dah la rampas L.Joe aku ! T___T sedih ! syahdu pilu dan segalanya terperap dlm hati aku !
( apahal kerek sgt ayat kau ! pegi beli maggi skang !)-->ini tiada mengena..=_=


Dah nk raye ! duit raya , IM COMING !! ^_^ tak sabar aku !
btw, ( Bontot Tak Wangi..?)-->Perghhhh ! lucah siot kau ni !..
SAPE NAK RAYA RUMAH AKU ANGKAT TANGAN ??!!
* bunyi buaya...
Mak ai! takde sape ?!!! tensen ! okay tak..sbnrnya lega ! sbb nnti duit raya, tak berkurangan !
( tetibe ade bayang2 pembunuh misteri kat belakang sarah..dia segera rebah ke bumi..dan dicampak dlm tanah dlm balutan kain putih..T___T
* mati..)--> kau igt ni novel ke yang nak buat ayat najis tu ?!!


Datang ah raya rumah aku ( kau terdesak sgt apahal ?!!)-->kpale sotong pusat kau la !
! nk alamat ?!..maaf aku takde alamat rumah..
kesimpulannya..aku takde rumah..
( niga bueyo !!? wat the sotong kurita yang ade lapan tangan yang lembik ??!!)-->amik kau! pnjg gila !


Folio geo tk buat lagi !!T^T..( kau penah ke buat keje..? )-->keje tu ape? buaya ke ?-_-"
( aku pasti, ramai yang begitu yakin utk memusnahkn SARAH !!!)


sbnrnye lahh, actually, the point is,,...aku tak tau nk tulis ape !!
( best ke speaking ? rase ape..? enjoyable atau depression ??!)-->dua2 salah..jwpnya ! bravesound !


Wow !! dh lame tkg una pekataan bravesound !!( sedih aku..korang tk guna aku..aku rse mcm useless !)
*kononnya bravesound ckp...( gembira tak ade kawan perkataan..?)
-->tak paham...( iwonder ah ?!!)


oklah nk chow dulu !

Sunday, September 5, 2010

Sotong, tolong amikkan kasut 4minute.?

Tgk tajuk tu..bile aku nk tulis je pekataan 4.M.I.N.U.T.E..tu...aku tros meraung !
skang pon aku masih meraung...( yang kau mcm mintak sepakan aku ni pahal ?!!)-->kau ade kaki ke ?


Sesungguhnya aku nk buat pengakuan !
AKU BENCI HYUNA ! ( kemungkinan..peminat 4minute sedang..mengatur peperangan..-_-")


Die kerek gila..bajet seksi !( sbnrnye die mmg seksi ..mari belasah sarah !)-->aku rela !T__T
Dah la rampas L.Joe aku ! T___T sedih ! syahdu pilu dan segalanya terperap dlm hati aku !
( apahal kerek sgt ayat kau ! pegi beli maggi skang !)-->ini tiada mengena..=_=


Dah nk raye ! duit raya , IM COMING !! ^_^ tak sabar aku !
btw, ( Bontot Tak Wangi..?)-->Perghhhh ! lucah siot kau ni !..
SAPE NAK RAYA RUMAH AKU ANGKAT TANGAN ??!!
* bunyi buaya...
Mak ai! takde sape ?!!! tensen ! okay tak..sbnrnya lega ! sbb nnti duit raya, tak berkurangan !
( tetibe ade bayang2 pembunuh misteri kat belakang sarah..dia segera rebah ke bumi..dan dicampak dlm tanah dlm balutan kain putih..T___T
* mati..)--> kau igt ni novel ke yang nak buat ayat najis tu ?!!


Datang ah raya rumah aku ( kau terdesak sgt apahal ?!!)-->kpale sotong pusat kau la !
! nk alamat ?!..maaf aku takde alamat rumah..
kesimpulannya..aku takde rumah..
( niga bueyo !!? wat the sotong kurita yang ade lapan tangan yang lembik ??!!)-->amik kau! pnjg gila !


Folio geo tk buat lagi !!T^T..( kau penah ke buat keje..? )-->keje tu ape? buaya ke ?-_-"
( aku pasti, ramai yang begitu yakin utk memusnahkn SARAH !!!)


sbnrnye lahh, actually, the point is,,...aku tak tau nk tulis ape !!
( best ke speaking ? rase ape..? enjoyable atau depression ??!)-->dua2 salah..jwpnya ! bravesound !


Wow !! dh lame tkg una pekataan bravesound !!( sedih aku..korang tk guna aku..aku rse mcm useless !)
*kononnya bravesound ckp...( gembira tak ade kawan perkataan..?)
-->tak paham...( iwonder ah ?!!)


oklah nk chow dulu !
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!