Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 2, 2009

x de kne mengene...

aku baik.....weh aku hacul!!!(x mngkn)
klau aku dijdikn lelaki...
dh lme aku bnh adri,adriana,zulhilmi,amir,amira,alia,luqman,arfah,fauzan,
aizat,(2 dinamik)arsyad....!!!!aku bengang tol ngan dorang...
x de kne mengene...
haha ngah bosan...tak lme lgi aku terbitkn cite bru kat blog ni...
so truskn bce blog ni....

Thursday, July 2, 2009

x de kne mengene...

aku baik.....weh aku hacul!!!(x mngkn)
klau aku dijdikn lelaki...
dh lme aku bnh adri,adriana,zulhilmi,amir,amira,alia,luqman,arfah,fauzan,
aizat,(2 dinamik)arsyad....!!!!aku bengang tol ngan dorang...
x de kne mengene...
haha ngah bosan...tak lme lgi aku terbitkn cite bru kat blog ni...
so truskn bce blog ni....
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!