Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, May 30, 2009

aku jeles

aku agak sakit ati ye ble
aku masok klas EFEKTIF!!!!!
seksa...
ketua kelas x bertanggungjawab!!!! (FAUZAN)
aku cte balik ape yang belaku!!!......

pade suatu hari ALIA iaitu kwnku...diminta kapel
oleh....LUQMAN!!!
agak lawak di situ.....>_<....
ok kisah aku lak.....aku penah ske sorang bodak yg bernme AMIR!!!
Tpi amir kapel ngan kwn aku yg bernme AMIRA!!!!
wat the!!!!???
aku kecewa!!!....nasib baik ade AIZAT
HAHA...

Saturday, May 30, 2009

aku jeles

aku agak sakit ati ye ble
aku masok klas EFEKTIF!!!!!
seksa...
ketua kelas x bertanggungjawab!!!! (FAUZAN)
aku cte balik ape yang belaku!!!......

pade suatu hari ALIA iaitu kwnku...diminta kapel
oleh....LUQMAN!!!
agak lawak di situ.....>_<....
ok kisah aku lak.....aku penah ske sorang bodak yg bernme AMIR!!!
Tpi amir kapel ngan kwn aku yg bernme AMIRA!!!!
wat the!!!!???
aku kecewa!!!....nasib baik ade AIZAT
HAHA...
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!